Smog? Nie w każdym aucie

  • Smog? Nie w każdym aucie

    Smog? Nie w każdym aucie

Wiosna to czas, kiedy nasilają się symptomy alergii wywołanych pyleniem wielu roślin i zwiększoną ilością kurzu w powietrzu. To dobry moment na przypomnienie kierowcom o wymianie filtra kabinowego, który najbardziej zużywa się w środowisku miejskim, gdzie jest dużo smogu.

Aby ograniczyć ilość wdychanych zanieczyszczeń filtry powinno się wymieniać raz w roku lub co 15 000 km. Filtry z węglem aktywnym mają aktywną warstwę, pozyskiwaną ze skorup orzecha kokosowego, które są beztlenowo zwęglane a następnie rozdrabniane. Dzięki tej technologii uzyskuje się strukturę węgla, gdzie 1 gram tego składnika ma powierzchnię wewnętrzną równą 1000 m2, a jedna łyżeczka węgla odpowiada powierzchni boiska piłkarskiego.

Należy pamiętać, aby przy okazji wymiany filtra oczyścić także jego najbliższe otoczenie – przewody oraz parownik. W celu zapewnienia optymalnej skuteczności filtra w krytycznym okresie pylenia roślin należy go wymienić bezpośrednio przed sezonem pylenia, to znaczy po zimie.

Standardowe filtry kabinowe Bosch zbudowane są z trzech specjalnie dobranych warstw materiału filtracyjnego: warstwy wstępnej zatrzymującej największe zanieczyszczenia, mikrowłókniny wchłaniającej drobne pyły oraz włókniny nośnej. Filtry z węglem aktywnym Bosch posiadają dodatkowo warstwę węgla aktywnego pochłaniającą gazy, spaliny i nieprzyjemne zapachy. Duża, gąbczasta powierzchnia węgla aktywnego skutkuje niemal 100-proc. odfiltrowaniem wszystkich szkodliwych i nieprzyjemnych gazów, eliminując biochemiczne przyczyny przyspieszonego zmęczenia, dyskomfortu i psychicznej dekoncentracji kierowcy.

Pobrane z motofocus.pl

    • Slider 5
    • Slider 6
    • Slider 7
    • Slider 8
    • Slider 9
    • Slider 10
    • Slider 11
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018
Tema na You Tube Tema na Google Plus Tema na Facebook
Do góry