LUK - Podwójne sprzęgło suche 2CT

  • LUK - Podwójne sprzęgło suche 2CT do manualnych równoległych skrzyń biegów dla samochodów VW i Renault

    LUK - Podwójne sprzęgło suche 2CT do manualnych równoległych skrzyń biegów dla samochodów VW i Renault

Idea powstania skrzyń manualnych równoległych i ich zalety.

Budowa i zasada działania skrzyni biegów manualnej równoległej typu DSG w grupie VW i typu DC4 w grupie Renault:

  • Układ przeniesienia napędu – przepływ momentu obrotowego
  • Zasada zmiany biegów

Podwójne sprzęgło suche:

  • Porównanie podwójnego sprzęgła suchego (VW, Renault) z mokrym stosowanym w VW
  • Budowa i zasada działania podwójnego sprzęgła suchego dla VW i Renault
  • Funkcjonowanie systemu samoregulacji w zespole sprzęgła suchego VW i Renault
  • Zmiany w konstrukcji sprzęgła suchego w VW

Budowa i zasada działania hydraulicznego układu sterowania sprzęgłem w VW.

Budowa i zasada działania elektrycznego układu sterowania sprzęgłem w Renault.

Moduł elektroniczny:

  • Strategia sterowania dla VW i Renault
  • Elementy pomiarowe i wykonawcze dla VW i Renault

Diagnostyka układu sterowania dla VW i Reanault:

  • Funkcje diagnostyczne
  • Kroki diagnostyczne

Technologia napraw i diagnostyka komponentów sprzęgła dla VW i Renault:

  • Uszkodzenia i przyczyny ich powstawania
  • Technologia wymiany sprzęgła
  • Różnice pomiędzy technologią LuK i technologią producenta pojazdu

Pokaz wymiany sprzęgła z komentarzem dla VW i Renault.

Zajęcia praktyczne dla uczestników.

 

Prowadzący: Marek Matejkowski, Jerzy Horbaty (SCHAEFFLER POLSKA)

Liczba uczestników: min. 5 osób, max. 12 osób

Czas trwania: 9 godzin

Termin: 15 maj 2018

    • Slider 5
    • Slider 6
    • Slider 7
    • Slider 8
    • Slider 9
    • Slider 10
    • Slider 11
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019
Tema na You Tube Tema na Facebook
Do góry